ניהול לקוחות אסטרטגים הינה התמחות בפני עצמה בעולם המכירות המתקדם. היא דורשת שילוב של שימוש בכלים והתמקצעות גבוהה מאד בעולם הסחר המתקדם תוך מיקוד בתפיסה ודרך חיים של "ספק פתרונות" ולא מכירה של מוצר או שרות. העוסקים בתחום צריכים לדעת להניע תהליכים וממשקים פנים ארגוניים וכול זאת ע"י הפעלת יכולות בינאישיות מאד גבוהות.
זהו תחום בו התמחיתי במשך שנים אני מביא עמי כלים ומתודות מתקדמים מחברות גלובליות הן מהשטח והן מעולם ההדרכה.
גולת הכותרת הינה קורס מתקדם למנהלי תיקי לקוחות אסטרטגים לשידרוג יכולות תוך שימת דגש על מיפוי מורכב של מקבלי החלטה, תשאול והבנת צרכים , תכנון והובלת תהליכי מו"מ מורכבים, תכנון וניהול מכרזים, ניהול ממשקים (ללא סמכות ניהולית) וכול זאת עם דוגמאות וcase study מחברות מובילות בארץ ובעולם. סדנת סופר אפקטיבית לכול צוות שאחראי על ניהול הלקוחות האסטרטגים של החברה.
מדובר בקורס מאתגר, מרתק הדורש השקעה מהמשתתפים ומעל לכול מחובר לשטח ואפקטיבי. כול דבר מתרגלים ומיישמים בשטח. קורס חובה גם למי שכבר עוסק שנים בתחום ורוצה לשדרג את יכולותיו.
תכני הקורס: